Een samenwerkingsverband tussen:

Booijman Foodimpuls - Zaltbommel
Haarsma Foodimpuls - Heerenveen
Van de Ven Foodimpuls - Echt

De versmarkt in beweging

Haarsma vormt samen met twee bijzondere familiebedrijven Foodimpuls. Door de handen ineen te slaan is Foodimpuls in staat om zowel de geheel Nederland te voorzien van vers. Vier pijlers vormen daarbij de basis voor de gezamenlijke dienstverlening: kwaliteit, rendement, service en samen sterk.

Kwaliteit

Er is geen enkele discussie over mogelijk: op alle manieren staat kwaliteit centraal. Kwaliteit van alle producten uit het ruime assortiment afkomstig van zorgvuldig gekozen leveranciers en producenten. Kwaliteit ook van de uitgekiende concepten die ontwikkeld worden en waarmee detaillisten hun concurrenten een stap voor kunnen blijven. En zeker ook kwaliteit van de dienstverlening die geboden wordt: innovatief en creatief, en tegelijkertijd persoonlijk en dichtbij. Het spreekt voor zich dat Foodimpuls ook haar certificeringen op orde heeft: zowel BRC als SKAL.

Rendement

Centraal staat dat Foodimpuls een bijdrage levert aan het rendement van haar klanten. Het leveren van kwaliteit is dan een voorwaarde, maar net zo belangrijk is dat de verhouding tussen kwaliteit en prijs gunstig is. Naast het rendement uit inkoopvoordeel biedt Foodimpuls haar klanten rendement door te zorgen voor onderscheid door sterke merken, gedegen advies en slimme concepten. Met andere woorden handvatten voor het pakken van kansen. Door te blijven ontwikkelen zorgen voor continuïteit, dat is waar het om draait.

Service

Foodimpuls is hofleverancier van haar klanten. Elk van de groothandels van de groep heeft service van oudsher hoog in het vaandel staan. De samenwerking als groep maakt het voor elk van de drie  bedrijven mogelijk om service nog meer centraal te stellen, dankzij een verbreding van het assortiment, het delen van kennis en een fijnmazige distributie in heel Nederland. Tegelijkertijd zijn de de familiebedrijven stevig geworteld in hun eigen werkgebied, waardoor ze weten wat er bij hun klanten speelt. Zij zorgen voor een persoonlijke en klantgerichte benadering. Goede service is zo een bundeling van de voordelen van de omvang van de groep en de kleinschaligheid en kennis van de drie bedrijven.

Samen sterk

Het is niet alleen de samenwerking van de drie bedrijven die Foodimpuls sterk maakt. Samen sterk geldt vooral ook voor de samenwerking met klanten. Dankzij hen weet Foodimpuls wat er in de markt speelt en kan zij passende producten en concepten ontwikkelen. Een goede samenwerking staat ook centraal bij de leveranciers: zij hebben kennis van de producten en leveren de kwaliteit waarmee Foodimpuls sterk staat. En, heel belangrijk, samenwerking staat bovendien centraal als het gaat om de medewerkers. Zij verwezenlijken waar Foodimpuls voor staat. Met ieder van deze relaties staat het opbouwen en onderhouden van een duurzame en plezierige relatie centraal. Samen met hen zorgt Foodimpuls ervoor dat de versmarkt in beweging komt én blijft.

Contactgegevens
AdresPompmakker 2
8447 GJ Heerenveen
Tel.+31 (0)513 - 62 39 45
Fax.+31 (0)513 - 62 17 83
E-mailinfo@haarsma.nl